Helle Bak Andreasen

4. februar 2018

Helle Bak Andreasen

Formand for Kultur-, fritids og landdistriktsudvalget

Økonomichef

Kirkegade 32, Brovst

Telefon: 4191 1505

Mail: hba@jammerbugt.dk

Personlig profil

Jeg er 47 år og gift med Carsten. Vi har pigerne Pernille på 19 år og Astrid på 16 år.

Vi driver sammen firmaet Dantech Freezing Systems A/S som producerer industrifrysere til export til næsten hele verden. Vi har arbejdet sammen om dette de sidste 20 år, med de glæder og udfordringer der er ved at være selvstændig!

Jeg har været valgt til kommunalbestyrelsen – første i den gamle Brovst Kommune og derefter Jammerbugt kommune, i sammenlagt 15 år.

For mig handler politik om mennesker og derfor optager det nære mig også stadig. Vi skal sammen skabe en kommune med de bedste levevilkår og her har kommunalbestyrelsen en stor opgave i at støtte vore medborgere og virksomheder alt det man kan.

Som Formand for kultur, fritids og landdistriktsudvalget optager det mig, at skabe de bedste vilkår for alle vore frivillige mig meget. De er nemlig med til at skabe en kommune i stadig udvikling. Vi skal være en kommune der udvikler sig så vi er attraktive både for børnefamilier og ældre, så vi sammen skaber en hel kommune!